www.nikkonorte.com
Nieuwsbrief 9 maart 2025Valse start na valse start maakte ik in het blog Ik ben Moos de herdershond, dat ik eindelijk, na een lange worsteling vandaag voltooide. Schijven over het onderwerp van dat blog viel me zwaar en daarnaast stonden de afgelopen maanden in het teken van het zoeken—en vinden—van een nieuwe uitgever. Het waren spannende maanden, die zich nu vertalen in drukke tijden—Heidi en ik moeten van al mijn boeken op korte termijn een volledig herziene tweede druk aanleveren. Maar ook Heidi’s boek wordt nu eindelijk uitgegeven en … we hebben het druk! En daarnaast heeft een streaminggigant ons gevraagd het concept aan te leveren voor het televisieprogramma Leave no man behind, dat we ooit ontwikkelden op basis van het boek De holbewonercode. Dat laatste klinkt interessant—en dat is het ook—maar ik weet dat streaminggiganten dagelijks honderden concepten of al opgenomen series ontvangen. Veel competitie, maar we gaan ervoor … Dit is de link naar het blog Ik ben Moos de herdershond: https://www.nikkonorte.com/post/ik-ben-moos-de-herdershond