www.nikkonorte.com
Nieuwsbrief 18 januari 2025Veel te laat, veel te laat, maar een super 2025 voor iedereen die ik dat nog niet heb gewenst. De Westerse mens—sorry voor deze negatieve noot—komt rond de Kerst zo’n kwart kilo aan. Uiteraard diëten en sporten we die kwartkilo er deze maand weer vanaf, maar gek genoeg wegen we eind januari meestal nog meer dan net na de Kerst. Het gaat om onsjes, dus het valt nauwelijks op, maar na een paar jaar gaat het niet meer om onsjes en komt de kwaliteit van ons leven in gevaar. Lees De holbewonercode, zet de paar simpele stappen die ik voorstel en ongezondheid of overgewicht hoort over een paar maanden voorgoed tot het verleden—geen grap. Een simpele gezonde levensstijl die zichzelf in stand houdt. Volgend jaar weer spetterende feestdagen met heerlijk eten maar zonder die kwartkilo. En wie kent Filip van Houten niet? Hij nodigde me uit voor zijn podcast Hete Hangijzers en we spraken begin januari over van alles en nog wat. De podcast is net online. Dit is de link: https://youtu.be/5mNgQyibYC0 Mijn voordeelbundel is nog steeds te koop bij De Blauwe Tijger hoewel de gesigneerde voorraad op is. Vier boeken voor de prijs van drie!!!.